رویدادها آرشیو خبر ها
پاریس، قلعه‌ ای شوم برای ستارگان ...

پاریس، قلعه‌ ای شوم برای ستارگان ...

روزهای تیره جی‎‌جی بوفون در پارس با انتشار اخباری كه شأنیت او در این تیم پاریسی را تحت‌الشعاع قرار داده همچنان ادامه دارد. بعد از نیمكت‌نشین كردن اسطوره فوتبال ایتالیا توسط توماس توخل سرمربی پی‌اس‌جی كه از لحاظ سنی تنها 5 سال از جانلوئیجی بزرگ‌تر است؛ خبر تبلیغات طعنه‌زننده و تحقیرآمیز دو رستوران در شهر پاریس موجی از اعتراضات را از سوی هواداران این بازیكن به همراه داشته است.

 

مارجرا از خبر روزنامه پرتیراژ LÉquipe آغاز شد. این روزنامه سرشناس با اشاره به تك گل این دروازه‌بان افسانه‌ای در طول دوران ورزشی‌اش (بوفون بیش از 800 بازی در رقابت‌های مختلف انجام داده است.) ، از اعطای پیتزای رایگان به مشتریان دو رستوران در مركز شهر پاریس، در صورت گلزنی جی‌جی در رقابت‌های لوشامپیونه خبر داده است.

 

این اقدام توهین‌آمیز در حالی رسانه‌ای شده است كه این رستوران‌‎ها پیش از این و در جریان رقابت‌های جام‌جهانی 2018 روسیه نیز در اعلانی تبلیغاتی و البته اهانت‌بار وعده داده بودند كه در صورت هر پیروزی تیم ملی ایتالیا در این رقابت‌ها به تمامی مشتریانش یك وعده غذای رایگان خواهد داد؛ اتفاقی كه طبیعتاً با توجه به عدم راهیابی تیم ملی فوتبال ایتالیا به این دوره از رقابت‌های جام‌جهانی، نوعی كری خواندن و تمسخر آتزوری بود.

 

بی‌احترامی به ستاره‌های این تیم پاریسی از سوی برخی از مسئولان، مربیان و شماری از هواداران این باشگاه، رفتاری مسبوق به سابقه بوده و به همین دلیل برخی از كارشناسان همواره آنها را قلعه‌ای شوم برای بسیاری از بازیكنان فوتبال دنیا قلمداد كرده‌اند.

 

رسانه‌های فرانسوی در لابه‌لای حاشیه‌های پیش آمده برای بوفون، در شماره‌های امروز خود از احتمال بازی بوفون در دو دیدار آینده پاریسن‌ژرمن در مقابل تیم‌های میانه‌جدولی رن و ریمز در چارچوب رقابت‌های هفته ششم و هفتم لوشامپیونه خبر داده‌اند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: